Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Realizacja usługi: Stabilizacja i pomiar nowej granicy administracyjnej miasta Przemyśla z obrębami ewidencyjnymi Prałkowce, Witoszyńce, Grochowce i Pikulice, modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla

ZP. 3410/ 06 /10                                                      Przemyśl 2010-02-04

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: Stabilizacja i pomiar nowej granicy administracyjnej miasta Przemyśla z obrębami ewidencyjnymi Prałkowce, Witoszyńce, Grochowce i Pikulice, modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu 216 Kruhel Wielki miasta Przemyśla.

Numer ogłoszenia w BZP: 33562 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stabilizacja i pomiar nowej granicy administra-cyjnej miasta Przemyśla z obrębami ewidencyjnymi Prałkowce, Witoszyńce, Grochowce i Pikulice, modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu 216 Kruhel Wielki miasta Przemyśla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizacja i pomiar nowej granicy administracyjnej miasta Przemyśla z obrębami ewidencyjnymi Prałkowce, Witoszyńce, Grochowce i Pikulice, modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu 216 Kruhel Wielki miasta Przemyśla.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 15.11.2010 rok. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: -NIE DOTYCZY III.2) WARUNKI UDZIAŁU Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1.2.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2.2 posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał należycie co najmniej 2 zadania o minimalnej wartości 40 000,00 zł. każde lub jedno o wartości 80 000,00 zł. w zakresie wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. pomiarów geodezyjnych, modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz opracowania numerycznych map zasadniczych. Zamawiający będzie oceniał spełnienie tego warunku w odniesieniu do dwóch w/w zadań łącznie.
1.2.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami które będą wykonywać zamówienie i które:
a)posiadają praktyczne doświadczenie, umiejętności w zakresie obsługi zintegrowanych systemów aplikacyjnych EWMAPA i EWOPIS oraz posiadają wiedzę z zakresu zagadnień i przepisów prawnych dotyczących zasad prowadzenia spraw objętych przedmiotem zamówienia,
b)posiadają uprawnienia zawodowe z zakresu art.43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.), w tym osoba pełniąca funkcję kierownika zespołu realizująca przedmiot zamówienia.
1.2.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy w których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć wraz z ofertą:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik
nr 3 (A – B) do SIWZ,
2) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - – załącznik nr 4 do SIWZ,
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SIWZ,
4) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załączonego wzoru – załącznik nr 6 do siwz.
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – wg załącznika nr 5 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć:
1) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3A do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 3 B do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 w/w ustawy. (w przypadku osób fizycznych tylko oświadczenie z ppkt 1).
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiajacy żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 niniejszego rozdziału.
5. Inne dokumenty :
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
6. Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają:
a) każdy z osobna dokument wymieniony w punkcie 2 ppkt 2,
b) oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 4B do SIWZ
3) dokumenty wykazane w pkt 1 ppkt 2 i 5 składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniaja warunek na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument.
4) w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-Usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23 lutego 2010 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

DOTSIWZ (3,97MB)