Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Utrzymanie szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu

ZP. 3410/ 01 /10                                                Przemyśl 2010-01-14

Utrzymanie szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu
Numer ogłoszenia w BZP: 11356 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi w zakresie utrzymania szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usługi w zakresie utrzymania szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 01.02.2010 do 31.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: -NIE DOTYCZY III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 Warunki udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.
1) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy.
2) Zamówienie może być udzielone wyłącznie wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków , oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie , forma dokumentów oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
4.1. Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty o których mowa w pkt. 4.3.1 do 4.3.5 SIWZ.
4.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
- w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1:
4.3.1. O świadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik Nr 3 do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- w celu potwierdzenia , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy
4.3.2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy - - wypełnione i podpisane odpowiedni przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( załącznik Nr 3A cz. II do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( załącznik Nr 3 B cz. II do SIWZ)
4.3.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy składane zgodnie z pkt. 4.3.5 SIWZ.
oraz inne dokumenty :
4.3.4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
4.3.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-Usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22 stycznia 2010 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

DOTSpecyfikacja + załączniki (3,87MB)