Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Przemyśla
ZP. 3410/ 57 /2009 Przemyśl 2009-12-29
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Przemyśla
Numer ogłoszenia w BZP: 444390 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Przemyśla
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Przemyśla dla zadań: Zadanie nr 1 - utrzymanie terenów zielonych w lewobrzeżnej części miasta, Zadanie nr 2 - utrzymanie terenów zielonych w prawobrzeżnej części miasta. Zadanie nr 3 - utrzymanie Parku Miejskiego, Zadanie nr 4 - koszenie Doliny Sanu. Zadanie nr 5 - utrzymanie terenu rekreacyjnego na Zniesieniu i Kopcu Tatarskim wraz z istniejącymi obiektami. Zadanie nr 6 - koszenie terenów Zniesienia: od ul. Przemysława w kierunku miasta. Zadanie nr 7 - ukwiecanie wiosenne, letnie i jesienne,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 01.01.2010 do 31.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w tym:
1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), warunek ten dotyczy zadań częściowych nr 1, 2, 3, 5 i 6.
2) aktualne zezwolenie wydane przez Prezydenta Miasta Przemyśla na podstawie ustawy z dnia 13
września 1996 r. o utrzymaniu w czystości i porzadku w gminach (tekst jedn. Z 2005 r. Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) do odbioru odpadów stałych z terenu Miasta Przemyśla ( za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych), warunek ten dotyczy zadań częściowych nr 1, 2, 3, 5 i 6.
3) posiadania wiedzy i doświadczenia – warunkiem koniecznym przystąpienia do przetargu dla zadań
częściowych wymienionych jako zadania nr 1, 2 i 3 jest wykonanie z należytą starannością przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat minimum jednego zamówienia polegającego na całorocznym utrzymaniu terenów zieleni ogólnodostępnej i wartości usługi minimum 70 000 zł. dla zadania nr 1 i 2 oraz 30 000 zł. dla zadania nr 3. Pod pojęciem „zieleni ogólnodostępnej” należy rozumieć tereny zieleni miejskiej, osiedlowej, przyszkolnej, towarzyszącej jednostkom użyteczności publicznej i innym obiektom.
4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - wykonawca ma dysponować: ciągnikiem, listwą spalinową do cięcia żywopłotów, 5 sztuk kosiarek spalinowych, małogabarytowym pojazdem o ładowności do 2,5 tony dla realizacji zadania nr 1, 2 i 3. Dla realizacji zadania nr 4, 5 i 6 wykonawca musi dysponować wyłącznie kosiarką ciągnikową bijakową.
5) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. wykonawca ma posiadać polisę a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp wykonawca na żądanie zamawiającego w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału wykonawców w postępowaniu w oparciu o przedłożone dokumenty mające potwierdzić ich spełnienie.
6. Wykonawcy wykonają zamówienie przy użyciu sił i środków będących w ich dyspozycji, bez zatrudniania podwykonawców.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji,
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) zezwoleń, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda:
1) wykazu posiadanego lub będącego w dyspozycji wykonawcy sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 4 do siwz – zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. 3 ppkt. 4
2) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5, (zgodnie z warunkiem określonym w pkt. 3 ppkt. 3).
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów
na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy o
ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
6. Wykonawcy którzy składają oferty na kilka części zamówienia, przedkładają jeden komplet dokumentów i oświadczeń podmiotowych (tzn. oświadczenie z art. 22 oraz art. 24 ust. 1 i 2 (o niepodleganiu wykluczeniu) ustawy Pzp oraz zaświadczenie lub wypis z rejestru, polisa ubezpieczeniowa) natomiast dokumenty, które potwierdzają warunki udziału w postępowaniu dotyczące „doświadczenia i dysponowania sprzętem” wykonawcy muszą załączyć do składanej przez siebie oferty częściowej zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 3 ppkt 3 i 4.
Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie jak w pkt 1 składa Pełnomocnik w imieniu wykonawców występujących wspólnie. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-Usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06 stycznia 2010 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.