Usuwanie odpadów stałych z koszy ulicznych, pojemników i kontenerów z terenu Gminy Miejskiej Przemyśl
Przemyśl: Usuwanie odpadów stałych z koszy ulicznych, pojemników i kontenerów z terenu Gminy Miejskiej Przemyśl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 21.12.2009r. Nr ogłoszenia 437324
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie odpadów stałych z koszy ulicznych, pojemników i kontenerów z terenu Gminy Miejskiej Przemyśl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwaniu odpadów komunalnych stałych z koszy ulicznych, pojemników 110 litrów, 240 litrów i 1100 litrów oraz kontenerów KP-7, dzikich wysypisk śmieci i ich zrzut na składowisko odpadów komunalnych zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Przemyśl oraz unieszkodliwianie odpadów o kodzie 020182. Szczegółowy zakres usługi lokalizacja koszy, pojemników i kontenerów oraz sposób i częstotliwość opróżniania tych urządzeń zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.51.32.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - ( tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. nr 164 poz. 1163 ). 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 3) posiadają aktualne zezwolenie na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia wydanym przez Prezydenta Miasta na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.jedn. 2005 Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm. ) - do odbioru odpadów stałych z terenów Gminy Miejskiej Przemyśl oraz zezwolenie w zakresie transportu odpadów wydanego na podstawie art. 28 obowiązującej ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 roku Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) , za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych. 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykażą, że dysponują 2 samochodami pyłoszczelnymi do wywozu odpadów z koszy ulicznych pojemników 110 l. 240 l. 1100l. o masie całkowitej do 12 ton, 5 samochodami pyłoszczelnymi do wywozu odpadów z pojemników z koszy ulicznych, pojemników 110 l. 240 l. 1100l. o ładowności pow.16 ton oraz 3 samochody do usuwania odpadów z kontenerów KP - 7, 5) przedstawia pisemne zobowiązanie z zakładu utylizacji odpadów do odbioru odpadów o kodzie 020182. 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności usługowych i prowadzonej działalności gospodarczej. Spełnienie wymaganych warunków ogólnych zamawiający dokona na podstawie oceny dokumentów, o których jest mowa w rozdziale 3 niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia - nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem aktualnych zezwoleń określonych w pkt. 3, ppkt 3 niniejszej specyfikacji, 2) Wykaz posiadanego lub będącego w dyspozycji wykonawcy sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 4 do siwz. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP Zamówienia publiczne usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A pok.205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A pok.205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń
2. Strona internetowa
3. a/a