Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Utrzymanie bieżące cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla

ZP. 3410/ 51 /2009                                      Przemyśl 2009-12-08

Utrzymanie bieżące cmentarzy
zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla

Numer ogłoszenia w BZP: 422256 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania bieżącego cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi (z dopuszczeniem składania ofert częściowych) w zakresie utrzymania bieżącego cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla w zakresie 6 zadań. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 01.01.2010 do 31.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
Warunki udziału w postępowaniu określone poniżej obowiązują dla całości zamówienia a w przypadku składania ofert częściowych obowiązują dla wszystkich części zamówienia.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. Nr 164 z 2006 r, poz. 1163 z późn. zm.).
5. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda:
1) wykazu (wg zał. Nr 4 do siwz) dysponowania następującym sprzętem: kosiarka spalinowa, listwa
spalinowa do cięcia żywopłotu, małogabarytowy pojazd do usuwania urobku z terenu cmentarza (ciężar do 2,5t.). Wykaz sprzętu należy załączyć w przypadku składania ofert częściowych dla zadań oznaczonych nr 1 i nr 2.
Złożenie dokumentów określonych powyżej nie jest wymagane w przypadku składania ofert
częściowych na pozostałe zadania oznaczone nr 3, 4, 5 i 6 stanowiących przedmiot zamówienia.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Na etapie składania
ofert zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez wykonawcę dokumentu o spełnieniu tego
warunku aktualnego na dzień składania ofert, natomiast przed zawarciem umowy zamawiający wymaga
dostarczenia dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC na okres realizacji usług.
Wykonawcy którzy składają oferty na kilka części zamówienia, przedkładają jeden komplet oświadczeń
i dokumentów podmiotowych na wszystkie złożone oferty częściowe z zastrzeżeniem pkt 2.
Dokumenty wymienione w dziale 4 pkt 1 ppkt 1-2 oraz w pkt 3 ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku
wymienionego w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku
jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,
zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-Usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17 grudnia 2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

DOTSpecyfikacja (3,92MB)