Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl.

ZP. 3410/ 51 /2009           Przemyśl 2009-12-03

Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i mostów na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl.

 

Numer ogłoszenia w BZP: 415624 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta  Przemyśla
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi (z dopuszczeniem składania ofert częściowych) w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przemyśla, w tym: zadania nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 2.404 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Zamościu, ul. Koźmiana 1 oraz zadanie nr 2 – usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 2 305 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Gminy Miejskiej Przemyśl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
1) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat minimum jedną usługę polegającą na konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na łączną wartość 50 000 zł. z pisemnym potwierdzeniem o wykonaniu usługi z należytą starannością.
2) dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi następujące
kwalifikacje i uprawnienia: - osoba nadzorująca (kierownik prac) – ważne uprawnienia budowlane
w specjalności instalacyjnej w zakresie wykonawstwa sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych oraz aktualną przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
oraz ważne świadectwo kwalifikacyjne, w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji
elektroenergetycznych,
3) dysponują potencjałem technicznym, tj. minimum jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 18 m oraz jednym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu 11 m.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.).
5. Wniosą wadium w wysokości 6 000,00 zł.
6. Zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez
zatrudniania podwykonawców
7. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
8. Określenie warunku udziału w postępowaniu dotyczą każdego zadania częściowego, a Wykonawca składający ofertę na dwa zadania częściowe składa dokumenty potwierdzające spełnienie warunku jak dla jednego zadania częściowego.
9. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, (zgodnie z załącznikiem nr 5)
2) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
3) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 6;
4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.
5) oświadczenie, że wykonawca zamówienie wykona przy użyciu posiadanych sił i środków, bez zatrudniania podwykonawców. Pod pojęciem „posiadanych sił i środków” należy rozumieć siły i środki znajdujące się w dyspozycji wykonawcy w okresie objętym zamówieniem, wg
załącznika nr 7
6) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 8
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, aktualnej
na dzień składania ofert. Zamawiający żąda aby wykonawca którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza posiadał aktualny dokument potwierdzający zawarcie umowy
ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na okres nie krótszy niż czas realizacji
przedmiotu zamówienia.
4. Dowód wniesienia wadium.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-Usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14 grudnia 2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

DOTNULL (35,00KB)

DOTNULL (35,00KB)

DOTNULL (32,50KB)

DOTNULL (89,50KB)

DOTNULL (365,50KB)

DOTNULL (3,90MB)