Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu : ulice : M. Kopernika, Sportowa, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska.

Przemyśl: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu : ulice : M. Kopernika, Sportowa, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Zamówienie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2009-11-18 numer ogłoszenia 398588-2009
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pt.: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu : ulice : M. Kopernika, Sportowa, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie dróg powiatowych w Przemyślu ulice: M. Kopernika, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska , zakres robót budowlanych obejmuje : - remont nawierzchni jezdni o łącznej pow. 23 676 m2 (warstwa ścierana SMA gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, warstwa profilowa z betonu asfaltowego gr. 3 cm, geokompozyt złożony z geosiatki szklanej umieszczonej pomiędzy dwoma warstwami geowłókniny, ułożony na emulsji asfaltowej); - Ułożenie chodników o łącznej pow. 14 690 m2 (kostka brukowa betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm oraz pospółce stabilizowanej mechanicznie gr. 15 cm); - wykonanie zjazdów drogowych pow. 1 681 m2 oraz miejsc postojowych pow. 267 m2 (kostka brukowa betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, podbudowa z chudego betonu gr. 15 cm, pospółka stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm); - wykonanie zatoki autobusowej o pow. 114 m2 (kostka brukowa betonowa gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm, podbudowa z betonu cementowego B-20 gr. 26 cm, pospółka stabilizowana mechanicznie gr. 20 cm), - rozbiórka elementów dróg, - wymiana istniejących urządzeń, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń, - budowa studzienek kanalizacji deszczowej i przyłączy, - roboty towarzyszące (przełożenie chodnika i regulacja krawężnika, zieleniec, przebudowa bariery stalowej, elementy z ramy z wypełnieniem kształtownik 20*20*2) 2. Szczegółowy opis zamówienia na wykonanie robót budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót ( zał. Nr 2 do SIWZ) . 3. Sposób realizacji zamówienia : 1) Wymagany skład Zespołu Nadzoru ( zwany dalej Wykonawcą): Minimalny skład Zespołu Nadzoru musi być złożony z: - Kierownika Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robót drogowych - Inspektora nadzoru robót drogowych - Inspektora nadzoru robót sanitarnych (specjalność sieci sanitarne) Inspektorzy nadzoru muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, kopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do PIIB należy dołączyć do oferty. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
•    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) wykażą się wykonaniem usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nad realizacją jednej roboty budowlanej zawierającej jednocześnie wykonawstwo robót drogowych z uzbrojeniem o wartości minimalnej (brutto) 4.000.000,00 PLN lub dwóch robót budowlanych o wartości minimalnej 2.000.000,00 zł. każde i zakresie jw. (pojęcie roboty drogowe z uzbrojeniem oznacza roboty związane z wykonywaniem , rozbudową, przebudową oraz remontem dróg wraz z wyposażeniem technicznym w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43 poz.430 z późn. zm.) b) mają do dyspozycji minimum 3 osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w specjalności: 1) Kierownik zespołu (koordynator) powinien posiadać udokumentowane doświadczenie w praktycznej realizacji procedur nadzorowania zadań inwestycyjno-remontowych (wymagane jest przedstawienie udokumentowania posiadanego doświadczenia w tym zakresie - minimum jednego zadania) oraz posiadać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót objętych przedmiotem zamówienia po uzyskaniu uprawnień budowlanych. 2) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej, 3) Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów.
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych należycie usług nadzoru nad zadaniami inwestycyjno- remontowymi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wg załączonego wzoru załącznika nr 5; oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w tym załączniku zostały wykonane należycie. 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 6 i 6A. 1.5. Kopia uprawnień budowlanych wskazanych osób, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.. 1.6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP Zamówienia publiczne usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-20013..

ZIPZał. Nr 2 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (3,04MB)

ZIPZał. Nr 1 Projekt budowlany (7,54MB)

DOTSpecyfikacja (4,00MB)