Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu,

ZP-3410/2/49 /2009                                                                                                   Przemyśl 2009-11-13

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu, ulice: M. Kopernika, Sportowa, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska Numer ogłoszenia: 393618 - 2009; data zamieszczenia: 13.11.2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych w Przemyślu, ulice: M. Kopernika, Sportowa, S. Czarneckiego, Kamienny Most, Rokitniańska II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia w ulicy Ofiar Katynia w Przemyślu. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg powiatowych w Przemyślu w ulicach: Mikołaja Kopernika, Sportowa, Stefana Czarneckiego, Kamienny Most i Rokitniańska.
Zakres robót obejmuje:
a) remont nawierzchni jezdni o łącznej powierzchni 23 676 m2 (warstwa ścierana SMA grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 4 cm, warstwa profilująca z betonu asfaltowego grubości 3 cm, geokompozyt złożony z geosiatki szklanej umieszczonej pomiędzy dwoma warstwami geowłókniny, ułożony na emulsji asfaltowej);
b) ułożenie nawierzchni chodników o łącznej powierzchni 14 690 m2 z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej, grubość podsypki 4 cm oraz na pospółce stabilizowanej mechanicznie, grubość warstwy15 cm);
c) wykonanie zjazdów drogowych o łącznej powierzchni 1 681 m2 oraz miejsc postojowych o powierzchni 267 m2 z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, grubość warstwy 4 cm, podbudowa z chudego betonu o grubości 15 cm oraz podbudowy z pospółki stabilizowanej mechanicznie, grubość warstwy 15 cm,
d) wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej o powierzchni 114 m2 z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej grubości 4 cm, podbudowy z betonu cementowego B-20 grubości 26 cm oraz podbudowy z pospółki stabilizowana mechanicznie - grubość warstwy 20 cm,
e) rozbiórka elementów dróg,
f) wymiana i regulacja pionowa istniejących urządzeń (wpusty uliczne, włazy kanalizacyjne, skrzynek nawiertek i zasuw wod- kan. i gaz),
g) budowa studzienek i przykanalików kanalizacji deszczowej
h) roboty towarzyszące (przełożenie chodnika i regulacja krawężnika, zieleniec, przebudowa bariery stalowej, elementy z ramy z wypełnieniem kształtownik iem 20x20x2)
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV ) 45.23.31.42-6 , 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie 29 październik 2010 rok. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50 000,00 złotych
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odpowiednie ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat od daty wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres
działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwa zadania lub jedno obejmujących roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem, wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. Przez zadanie (każde) odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości. Zamawiający rozumie odpowiednio:
- budowę, przebudowę lub remont ulic lub dróg o wartości minimalnej 2 000 000,00 zł. obejmujących roboty w
zakresie wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego oraz nawierzchni chodników z kostki brukowej (dotyczy dwóch
zadań każde o wartości 2 000 000 zł. brutto),
- budowę, przebudowę lub remont ulic lub dróg o wartości minimalnej 4 000 000 zł. brutto obejmującego zakres
rzeczowy jak w ppkt. „a” (dotyczy jednego zadania).
b) dysponują osobą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w ograniczonym lub pełnym zakresie
wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącym do właściwej izby samorządu
zawodowego, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz minimum 3 letnie doświadczenie
zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy oraz udokumentowane doświadczenie w tym zakresie w kierowaniu
robotami drogowymi (załączając stosowny wykaz robót zrealizowanych przez wskazana osobę).
c) dysponują (lub wykażą się możliwością dysponowania) co najmniej po jednej jednostce sprzętu niezbędnego do
wykonania zamówienia odpowiadającego pod względem charakterystyki opisanemu w SST:
1) wytwórnią mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczania) wyposażoną w urządzenia automatycznego sterowania ze zautomatyzowanym i sterowaniami elektronicznie dozowaniem składników, zlokalizowaną w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami specyfikacji technicznych (lub możliwość zakupu mieszanki z takiej wytwórni),
2) układarką do układania mieszanek mineralno-bitumicznych z elektronicznym sterowaniem stabilizacji i grubości układanej warstwy oraz minimalnej szerokości układania 5 m,
3) walec ogumiony,
4) walec stalowy lekki, średni oraz ciężki.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) pozwalającej na realizację zamówienia zgodnie z harmonogramem robót przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres robot dokonywana będzie w przedziałach miesięcznych w terminie 30 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu.
b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł;
c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wniesienie wadium w wysokości 50 tyś. złotych
3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.
4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dokumenty wymagane od Wykonawców:
1. Dokumenty wymagane w ofercie :
1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ );
2) kosztorys ofertowy (zawierający ilość robot , cenę jednostkową oraz wartość pozycji, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót, obejmujący wszystkie pozycje przedmiarów, zestawienie zawierające wykaz procentowych wskaźników cenotwórczych (Koszty Ogólne, Koszty Zakupu, Zyski), stawkę roboczogodziny, zestawienie cen jednostkowych materiałów i sprzętu,
3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z
ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest
upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność
z oryginałem,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem ( z zastrzeżeniem jak w rozdz. IV pkt. 14 ppkt. 1 SIWZ.
2. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię
dowodu wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach
wniesienia należy złożyć zgodnie z postanowieniami jak w rozdz. VII pkt. 4 i 5 SIWZ.
3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2);
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000. zł ) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min. 1 000 000,00 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważny na dzień składania ofert;
5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom określonym w rozdz. V pkt. 2 lit. ”a” – ( zgodnie z tabelą załącznik nr 3),
6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, doświadczenia zawodowego w zakresie kierowania robotami budowlanymi, niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym osoby kierownika budowy (zgodnie z załącznikiem nr 4) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających wymagane w rozdz. V pkt.1, ppkt 2 b) SIWZ uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
8) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 5;
9) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8, wykonawca wskazał sprzęt, którymi będzie dysponował.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP Roboty budowlane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.12.2009r. w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1, sala 19 o godz. 11:00.