Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Budowa zbiornika retencyjnego

ZP. 341/ 48 /2009                                                                  Przemyśl 2009-11-10

 

Budowa zbiornika retencyjnego na terenie Zakładu Uzdatniania Wody
przy ulicy Rosłońskiego w Przemyślu


Numer ogłoszenia w BZP: 389358 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika retencyjnego
na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ulicy Rosłońskiego w Przemyślu
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika retencyjnego o pojemności 2338 m3 wraz z kanałem odpływowym o długości 48 mb, ogrodzeniem o długości 273 mb oraz drogą dojazdową z płyt drogowych o powierzchni 250,30 m2 na terenie Zakładu Uzdatniania Wody przy ulicy Rosłońskiego w Przemyślu II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00-1 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi.
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, aw szczególności:
a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanym i sieci sanitarnych, w tym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności ogólnobudowlanej oraz kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie sieci sanitarnych należących do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177
z późn. zm.).
1.5 Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek
warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
1.6 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę (spełnia – nie spełnia).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda:
1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz. Wymagane jest wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z posiadaniem odpowiednich uprawnień branży ogólnobudowlanej oraz kierownika robót branży sanitarnej wraz z posiadaniem odpowiednich uprawnień. Wskazane osoby winny należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, na potwierdzenie powyższego należy dołączyć stosowne zaświadczenia z terminem ważności na dzień składania ofert.
2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem). Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1-2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem poniższego punktu 3, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 ustawy Pzp) – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-roboty budowlane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01 grudnia 2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.