Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Boisko wielofunkcyjne ogólnodostepne dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Przemyślu.

Przemyśl: Boisko wielofunkcyjne ogólnodostępne dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Przemyślu w ramach Programu Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnodostępnych dla dzieci i młodzieży.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.   Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr  300966-2009 z dnia  01.09.2009r.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Boisko wielofunkcyjne ogólnodostępne dla dzieci i młodzieży przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Przemyślu w ramach Programu Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych ogólnodostępnych dla dzieci i młodzieży..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 1.1.Boisko wielofunkcyjne. (22×44m - piłka ręczna, siatkówka i koszykówka). Projektuje się boisko wielofunkcyjne do piłki ręcznej, siatkówki oraz koszykówki o wymiarach 22×44m i nawierzchni poliuretanowej. Obramowanie boiska projektuje się z obrzeży betonowych 8×30cm. W celu sprawnego odwodnienia przewiduje się drenaż. Wokół płyty boiska projektuje się chodnik z kostki betonowej o szerokości 1,5m, na obrzeżu którego zabudowane będzie ogrodzenie spełniające funkcję piłkochwytów o wysokości 4,0m. W ogrodzeniu projektuje się 2 furtki o szerokości 1,5m oraz jedna bramę wjazdową o szerokości 2,5m. Na płycie boiska wyznaczone będą linie do gry. Boisko wyposażone będzie w bramki stalowe do gry w piłkę ręczną oraz w tuleje do montażu słupków naciągowych do gry w siatkówkę oraz koszykówkę. 1.2. Charakterystyka nawierzchni: przeznaczenie, zakres i warunki stosowania. Przewidziano zastosowanie nawierzchni z granulatu EPDM o granulacji 1-4mm, granulatu gumowego, połączonego lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnia układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Granulat gumowy, EPDM mieszany jest w systemie poliuretanowym w mikserze. Nawierzchnia powinna spełniać następujące wymagania: bezspoinowość; antypoślizgowość; elastyczność, odporność na starzenie i promienie UV; do użytkowania w obuwiu z kolcami. Boisko do siatkówki i koszykówki Rodzaj nawierzchni: poliuretanowa, bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, dwuwarstwowa nawierzchnia sportowa o łącznej grubości min 13mm (11 + 2). Warstwa nośna nawierzchni (~11mm) układana maszynowo, warstwa użytkowa (~2mm) wykonana metodą wysokociśnieniowego natrysku dwuskładnikowego systemu poliuretanowego uzupełnionego granulatem EPDM frakcji 0,5-1,5mm. Kolorystyka nawierzchni - czerwona. Linie - malowane specjalistyczną farbą poliuretanową Warunek: (boisko do siatkówki i koszykówki) Wykonawca dołączy do oferty kartę technologiczną wraz z autoryzacją producenta zastosowanego systemu nawierzchni, umożliwiające dokonanie oceny zgodności oferowanego wyrobu z wymaganiami postawionymi przez zamawiającego w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
•    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane należycie. 1.3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, należą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w zakresie sieci elektroenergetycznych, 1.4. dysponują potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia czyli następującym sprzętem specjalistycznym do wykonania nawierzchni poliuretanowej: a) nakładarką mas poliuretanowych - min. 1 szt. b) mieszarka - w ilości 1 szt. c) natryskarką - w ilości min. 1 szt. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. 2.3. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.1 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.1., 1.2. 2.4. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.3. 2.5. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.3. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.4., 1.5., 2.6. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.4. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.6. 2.7. Ocena spełnienia warunku o którym mowa w Rozdziale 3 pkt. 1.5 nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt. 1 podpunkt 1.7. 2.7. Wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierać będą błędy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy) zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia 2.8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 1.5. posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł.
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z punktem 2 formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych obejmujących swym zakresem wykonanie boiska sportowego o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto - wg załączonego wzoru załącznika nr 2; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie. 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 3. 1.5. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i sieci elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego . 1.6. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania nawierzchni poliuretanowej: wg. zał. Nr 4 1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty dotyczące nawierzchni, które należy dołączyć do oferty: 1) badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna lub rekomendacja techniczna ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport 2) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta 3) atest PZH dla oferowanej nawierzchni 4) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnonmocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Pełnonmocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok.205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).