Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie prac remontowych i konserwatorskich odcinka zabytkowych murów obronnych miasta Przemyśla (wpisanych do rejestru zabytków pod nr A-449) przy ul. Basztowej 16 i prac zabezpieczających odcinka przy ul. Basztowej 14 .

ZP. 341/ 38 /2009 Przemyśl 2009-08-31

Wykonanie prac remontowych i konserwatorskich odcinka zabytkowych murów obronnych miasta Przemyśla (wpisanych do rejestru zabytków pod nr A-449) przy ul. Basztowej 16 i prac zabezpieczających odcinka przy ul. Basztowej 14 wraz z badaniami architektonicznymi oraz nadzorem archeologicznym ( zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym oraz programem prac konserwatorskich ).

Numer ogłoszenia w BZP: 298752 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych i konserwatorskich odcinka zabytkowych murów obronnych miasta Przemyśla II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowych i konserwatorskich odcinka zabytkowych murów obronnych miasta Przemyśla (wpisanych do rejestru zabytków pod nr A-449) przy ul. Basztowej 16 i prac zabezpieczających odcinka przy ul. Basztowej 14 wraz z badaniami architektonicznymi oraz nadzorem archeologicznym ( zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym oraz programem prac konserwatorskich ). II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.00.00-2, 45.45.30.00-7 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust.1.2 ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem
zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.1 posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności Wykonawca prac musi dysponować co najmniej:
1) jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi, posiadającymi uprawnienia do wykonywania i kierowania pracami konserwatorskimi, w zakresie objętym zamówieniem, posiadającą dyplom ukończenia wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w zakresie konserwacji zabytków oraz minimum 3 –letnią praktykę konserwatorską.
2) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, która posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyła co najmniej 2- letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust 1 rozporządzenia MKiDN w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych z dnia 9 czerwca 2009r. Dz. U. Nr 150 poz. 1579),
3) jedną osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia badań architektonicznych, która posiada tytuł zawodowy magistra inżyniera uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku architektura oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczna praktyką zawodowa w zakresie tych badań. określone w § 9 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz. U. 150 poz. 1579/,
4) jedną osobą posiadającą uprawnienia archeologiczne do sprawowania nadzoru archeologicznego. która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12 – miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań oraz sprawowała co najmniej 2 usługi nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z wykonaniem prac budowlano - konserwatorskich obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków. Osoba ta winna złożyć oświadczenie że wywiązała się z nałożonych obowiązków przy prowadzeniu poprzednich badań archeologicznych.
2.2. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej 1 usługę odpowiadającej swoim rodzajem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, której zakresem rzeczowym było prowadzenie prac konserwatorsko-remontowych wykonanych na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych ((np. konserwacja zabytkowych murów obronnych, kamiennych , ceglanych lub innych ) o wartości brutto minimum 100 000 zł., potwierdzoną referencjami, protokołami służb konserwatorskich lub protokołem odbioru końcowego gdzie członkiem komisji odbioru była osoba delegowana przez służby konserwatorskie.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
3.1 posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową do realizacji zamówienia.
3.2 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dokumenty wymagane od Wykonawców:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,
zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym
zamówieniem publicznym,
3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda przedłożenia:
1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług (prac konserwatorsko-remontowych) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien podać następujące informacje: nazwę obiektu i jego lokalizację, okres prowadzonych prac, zakres prac, wartość brutto. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. Fakt należytego wykonania prac konserwatorskich na obiekcie zabytkowym winien być potwierdzony referencjami wystawionymi przez właściwego terenowo Konserwatora Zabytków protokołami służb konserwatorskich lub protokołem odbioru końcowego gdzie członkiem komisji odbioru była osoba delegowana przez służby konserwatorskie.
2) Wykazu osób , które będą wykonywać prace objęte przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz . Do wykazu należy dołączyć : - dyplom ukończenia studiów wyższych osoby wyznaczonej do kierowania pracami konserwatorskimi wraz z udokumentowaniem spełnienia przez tą osobę wymagań określonych w warunkach udziału Wykonawców w postępowaniu dot. uprawnień wraz z wykazem prac konserwatorskich prowadzonych przez kierownika prac konserwatorskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
- kserokopię uprawnień budowlanych osoby wskazanej do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego ważnym na dzień składania ofert. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do dostarczenia przed upływem terminu ważności dokumenty potwierdzające przynależność do izby na pozostały okres realizacji zamówienia.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda przedłożenia:
1) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.
4. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą
być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę (z
zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 ustawy Pzp) – zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn.zm.)
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne-usługi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

DOTNULL (85,50KB)

DOTNULL (3,90MB)

DOTNULL (23,08MB)

PDFNULL (61,77KB)

DOTNULL (85,50KB)

ZIPNULL (2,56MB)

DOTOdpowiedzi na zapytania do siwz (44,00KB)