Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przebudowa pomieszczeń w Przedszkolu Nr 13 ul. Kopernika 14 w Przemyslu dla potrzeb oddziału żłobkowego.

Przemyśl: Przebudowa pomieszczeń w Przedszkolu Nr 13 ul. Kopernika 14 w Przemyślu dla potrzeb oddziału żłobkowego.
Zamówienie zostało opublikowane w Biuletynie zamówień publicznych Numer ogłoszenia: 229358 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń w Przedszkolu Nr 13 ul. Kopernika 14 w Przemyślu dla potrzeb oddziału żłobkowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - przebudowę sali dla potrzeb oddziału żłobkowego (wydzielenie sali zabaw i sypialni), - remont węzła sanitarno-łazienkowego z wyodrębnieniem brodzika dla dzieci żłobkowych, montażem boksów sanitarnych z płyt laminowanych systemowych, wykonanie okładzin ścian płytkami glazurowymi, wymiana instalacji elektrycznej w sanitariatach wraz z montażem podgrzewacza ciepłej wody, - modernizację kuchni w zakresie montażu urządzeń do termicznej obróbki (kuchnia elektryczna, 2 taborety elektryczne), montaż wyciągowego okapu nadkuchennego, zakup stołu roboczego z stali nierdzewnej, uzupełnienie okładzin ściennych i podłogowych płytkami ceramicznymi, wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia i podgrzewacz ciepłej wody, - rozburzenie ścianki działowej w pomieszczeniu biurowym i socjalnym i adaptacja na salę zabaw dla dzieci przedszkolnych, - wykonanie ścianki działowej i wydzielenie z sali nr 5 pomieszczenia biurowego i wykonanie drzwi wejściowych do tego pom. z klatki schodowej (drzwi odtworzeniowe) - zmianę funkcji stolarki wewnętrznej w hollu przedszkola, przełożenie części lewej na prawą i montaż nowych drzwi wejściowych, konserwacja i naprawa zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi zawartymi w projekcie, - wydzielenie i przystosowanie pomieszczenia na zaplecze socjalne dla personelu. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.21.10.00-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, należą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia: uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla kierownika budowy oraz uprawnienia budowlane wymagane do wykonywania robót budowlanych na obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 09.06.2004r. Dz.U. Nr 150 poz.1579, w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich, archeologicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych; ( należy udokumentować dwuletnią praktykę zawodową wymieniając budowy którymi kierował i w jakim okresie lub załączyć zaświadczenie od właściwego konserwatora zabytków) 1.3. posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. 2.3. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.1 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.1., 1.2. 2.4. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.3., 1.4., 2.5. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.3. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.5. 2.6. Wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierać będą błędy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy) zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia 2.7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z punktem 2 formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 2. 1.4. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem budowy oraz do wykonywania robót na obiektach zabytkowych . 1.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A pok. 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).