Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu szkół Mechanicznych i Drzewnych w Przemyślu I etap- budynek przy ul. Dworskiego 99.
Przemyśl: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Mechanicznych i Drzewnych w Przemyślu - I etap budynek przy ul. Dworskiego 99.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Zamówienie zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia 214296-2009, data zamieszczenia 30.06.2009r.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Mechanicznych i Drzewnych w Przemyślu - I etap budynek przy ul. Dworskiego 99..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - demontaż istniejących rurociągów stalowych instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż grzejników żeliwnych, - montaż rurociągów stalowych instalacji c.o. - montaż grzejników płytowych stalowych, - montaż zaworów przelotowych, termostatycznych, kryz dławiących, - malowanie rur stalowych, - izolacja termiczna przewodów rurowych, - regulacja i próby szczelności, - roboty towarzyszące,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.32.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. dysponują min. jedną osobą z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem (branża sanitarna) należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych . 1.3. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. 2.3. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.1 nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.1. i 1.2 , 2.4. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.3 i 1,4 2.5. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.3. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.5., 2.6. Wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierać będą błędy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy) zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia 2.7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z punktem 2 formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 2. 1.4. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert. 1.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).