Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Remont kamienicy przy ul. Kazimierza Wielkiego 8 w Przemyślu.

Przemyśl: Remont Kamienicy przy ul. Kazimierza Wielkiego 8 w Przemyślu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Zamówienie zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr ogłoszenia 208320-2009 data zamieszczenia 25.06.2009r.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Kamienicy przy ul. Kazimierza Wielkiego 8 w Przemyślu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - wymianę stolarki okiennej na drewnianą w kolorze złoty dąb z wymiana podokienników: wg. zestawienia stolarki symbol 01- 15 szt 03- 9 szt. drzwi balkonowe D2 - 1 szt. - remont dachu w zakres którego wchodzi: naprawa świetlika, wymiana elementów drewnianych konstrukcji dachu, wymiana pokrycia dachu z papy na blachę ocynkowaną- 245,9 m2 - kompleksowy remont balkonu od ul. Kazimierza Wielkiego o wymiarach 1,10 x 3,50 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.13.50-7, 45.26.12.10-9, 45.26.29.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
•    Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, należą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia: uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dla kierownika budowy oraz uprawnienia budowlane wymagane do wykonywania robót budowlanych na obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 09.06.2004r. Dz.U. Nr 150 poz.1579, w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, badań konserwatorskich, archeologicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych; ( należy udokumentować dwuletnią praktykę zawodową wymieniając budowy którymi kierował i w jakim okresie lub załączyć zaświadczenie od właściwego konserwatora zabytków) 1.3. posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł.
•    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z punktem 2 formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 2. 1.4. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem budowy oraz do wykonywania robót na obiektach zabytkowych . 1.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl, pok. 205 II pietro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl, pok.205 II pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).