- Menu BIP
- Zamówienia Publiczne
- Ogłoszenia jednostek organizacyjnych miasta nie posiadajacych strony internetowej
Wytyczenie trasy z wykonaniem utwardzonej ścieżki, budowa dwóch placów postojowych ( w tym taras widokowy i ogrodek ekologiczny) wykonanie projektu i montaż tablic informacyjnych.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zakład Usług Komunalnych w Przemyślu
ul. Piastowska 22
37-700 Przemyśl, tel/fax; (016) 672-07-63
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro
a poniżej 5 150 000 euro.
Nazwa zadania: Budowa ścieżki edukacyjnej na Składowisku Odpadów w Przemyślu P/01/2009
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Wytyczenie trasy z wykonaniem utwardzonej ścieżki, budowa dwóch placów postojowych (w tym taras widokowy i ogródek ekologiczny), wykonanie projektu i montaż tablic informacyjnych.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w materiałach przetargowych stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały przetargowe zawierają Projekt wykonawczy, przedmiary robót – kosztorysy ślepe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Materiały te wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej na stronie internetowej www.przemysl .pl – Biuletyn Informacji Publicznej „zamówienia publiczne”.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych i nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia - 31.07.2009
Zamawiający nie przewiduje podzlecania przez wykonawcę całości zamówienia lub jego części innym wykonawcom.
Osoba uprawniona do kontaktu z oferentem:
- mgr inż. Zdzisław Marek tel. 0-16 672-07-63, tel.kom: 607-048-351
Oferty należy składać w Zakładzie Usług Komunalnych, ul. Piastowska 22,
37-700 Przemyśl – pokój Kierownika Zakładu.
Termin składania ofert upływa dnia 26.05.2009 o godz. 1030.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.05.2009 o godz. 1100.
Wadium – 1.000,00 zł.
Kryteria:
1) cena – 100%
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają powyższe warunki;
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że:
a/ zrealizowali w ostatnich 5 latach od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż brutto 60 000,00 zł i której realizację zakończono i udokumentują należycie wykonanie tego zamówienia (np. poprzez referencje).
b/ dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następującej specjalności:
- osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależnością do właściwej Izby samorządu zawodowego,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000 zł.
4) nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
Dokonanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w punkcie 2.
5) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
6) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert potwierdzone za zgodność z oryginałem ).
7) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł aktualnej na dzień składania ofert.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”
Z treści dokumentów załączonych do oferty musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Termin związania ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o przedmiotowym przetargu zostało opublikowane w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 05.05.2009 z numerem 69835 - 2009
Otrzymują:
1. Tablica ogłoszeń,
2. www.przemysl.pl
Kierownik Zakładu
mgr inż. Zdzisław Marek
Załączniki Nr 2-5 do SIWZ (78,00KB)