Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu

ZP. 341/ 69 /2008 Przemyśl 2008-11-06

Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Numer ogłoszenia w BZP: 147880 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD LG L1942T-BF -szt. 50 Drukarka HP 2055D -szt. 5 Komputer przenośny HP Compaq 6830 XP -szt. 1 Komputer przenośny HP Compaq 6830 Vista szt. 1 Komputer przenośny HP EliteBook 8530p Notebook -szt. 5 Komputer stacjonarny HP dc5800MT -szt. 30 Skaner Scan Express A3 USB 1200 Pro -szt. 1 Mustek BearPaw 2448 CU Pro II -szt. 2 OCR Finereader 9.0 Professional PL szt 3 Dysk 3,5 cala SAS 300 GB szt. 5 Drukarka HP Designjet T1120 szt. 1 Drukarka HP Color LaserJet serii 5550 szt. 1. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.13.10-3, 30.21.61.10-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ((tekst jedn. Dz. U. Nr 223 z 2007 r, poz. 1655 z późn. zm.). 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wykonawca załączył do oferty opisy dostaw w przypadku gdy wykonawcy oferują je zamawiającemu jako równoważne do opisanych przez zamawiającego: 1) opisy muszą dotyczyć dostaw oferowanych jako równoważne i jednoznacznie potwierdzać parametry techniczne asortymentu opisane przez Zamawiającego jako minimalne (zał. nr 1 i nr 1A), 2) do oferty należy dołączyć (w przypadku oferowania asortymentu równoważnego (komputery, serwer) dokumenty, certyfikaty oraz deklaracje wymienione w specyfikacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia - załącznik nr 1 i nr 1A. 3) sprzęt komputerowy winien posiadać oznaczenia CE i być fabrycznie nowy. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający wprowadza zmianę ogłoszenia  w części  przesunięcia terminu składania ofert.

Nowy termin składania ofert ustala śię na dzień 27 maja 2009 roku