Dekoracja miasta Przemysla
ZP-341/12/09 Przemyśl 2009-03-17
Wykonanie prac polegających na dekoracji miasta Przemyśla
Numer ogłoszenia w BZP: 69960 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449. Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac polegających na dekoracji miasta Przemyśla. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na dekoracji miasta Przemyśla w związku z ważnymi świętami państwowymi, lokalnymi oraz instalacji oświetlenia świątecznego wraz z dostawą, osadzeniem, oświetleniem i przybraniem choinek. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-0, 98.39.00.00-3. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują co najmniej: 1) minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia branży elektrycznej E do 1 kV - dotyczy zadania nr 2, 2) minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia kontrolno-pomiarowe w instalacjach elektrycznych - dotyczy zadania nr 2, 3) min 1 podnośnik hydrauliczny umożliwiający pracę na wysokości - dot. zadań nr 1 i nr 2, 4) dysponują zapleczem magazynowym na terenie miasta Przemyśla, zamykanym, zadaszonym oraz suchym, umożliwiającym przechowywanie elementów dekoracji - dot. zadań nr 1 i nr 2. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z wymogami ustawowymi 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty stosując zasadę spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wskazanych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz. 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem, 3) wykazu posiadanego oraz będącego w dyspozycji Wykonawcy lub udostępnionego przez inny podmiot sprzętu oraz zaplecza magazynowego niezbędnego do realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpieczenia budowy stanowiącej przedmiot zamówienia. Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1- 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wyko- nawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z dołączeniem do oferty dokumentu (pełnomocnictwa) podpisanego przez reprezentanta każdego z wykonawców które musi przynajmniej zawierać: dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz zakres czynności do jakich jest uprawniony pełnomocnik.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl - Zamówienia publiczne - usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A /205 IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - dekoracja flagami miasta Przemyśla.. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) zadanie nr 1 - dekoracja flagami (tj. zawieszenie odpowiedniej liczbt flag na słupach oświetleniowych, masztach, ustawieniu półksiężycy z flagami) miasta Przemyśla. Zakładana liczba flag użytych do dekorowania miasta w ciągu okresu umownego od 3000 do 3500 szt. w tym 60 flag masztowych. W związku z powyższym wykonawca powinien dysponować ok. 400 szt. flag szturmowych i 15 szt. flag masztowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - dekoracja świąteczna:. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - dekoracja świąteczna: a) montaż oświetlenia dekoracyjnego, b) usługa serwisowa w okresie umownym, c) demontaż elementów dekoracyjnych po okresie umownym, d) dostawa, osadzenie, oświetlenie, przybranie ozdobami i demontaż choinek. Miejsce, ilość elementów dekoracyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-0. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.