Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 35/09 Prezydenta Miasta Przemyśla w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej

Zarządzenie Nr 35/2009
Prezydenta Miasta Przemyśla
z dnia 10 marca 2009
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej


Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami)

Zarządza się:

§ 1
Powołanie Komisji Likwidacyjnej w następującym składzie osobowym:
- Janusz Dedio - przewodniczący
- Jerzy Michałów - członek
- Janusz Czajka - członek
- Anna Wilczak - członek

Komisja Likwidacyjna przy udziale osoby materialnie odpowiedzialnej dokonywać będzie oceny sprzętu co do dalszej przydatności.
W przypadku ujawnienia składników majątku nie nadających się do dalszego zagospodarowania, Komisja dokona protokolarnie likwidacji sprzętu poprzez pozbawienie cech użyteczności.
Sprzęt wymagający ekspertyzy należy zlikwidować po uprzednim uzyskaniu opinii rzeczoznawcy.
Wyzłomowany sprzęt Komisja Likwidacyjna przekaże zgodnie z przeznaczeniem do Składnicy Złomu bądź na makulaturę w celu uzyskania odzysku.

§ 2
Czynności o których mowa w § 1 Komisja Likwidacyjna na wniosek osoby materialnie odpowiedzialnej dokonywać będzie okresowo oraz przed przystąpieniem do inwentaryzowania składników majątku, na zasadach określonych w § 1

§ 3
Komisja Likwidacyjna powołana jest na okres do 31 grudnia 2011r.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Otrzymują:
1. Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej
2. Sekretarz Miasta
3. Skarbnik Miasta
4. Komisja Likwidacyjna
5. A/a

 

PREZYDENT
MIASTA PRZEMYŚLA
Robert Choma

DOTZarządzenie Nr 35/09 (27,00KB)