Oczyszczanie ulic krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta Przemyśla
ZP. 341/ 8 /2009 Przemyśl 2009-02-17
OGŁOSZNIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT MIASTA PRZEMYŚLA,
37-700 Przemyśl, Rynek 1, tel./fax (016) 675-20-38,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 206 000 euro
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem przetargu jest realizacja usługi p.n. „Oczyszczanie ulic krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych miasta Przemyśla” obejmujących pas jezdni o ogólnej powierzchni oczyszczania wynikająca z sumy wielokrotnych oczyszczeń poszczególnych powierzchni w okresie 38 tygodni wynoszącej dla oczyszczania mechanicznego 40 235 160 m2 oraz dla oczyszczania ręcznego 2 441 120 m2.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę polegającą na oczyszczaniu sprzętem mechanicznym i ręcznie nawierzchni jezdni, zbiórkę i wywozie zgromadzonych nieczystości ( zmiotek, śmieci i błota ) na składowisko odpadów komunalnych.
Wspólny Słownik Zamówień: ( CPV ): CPV 90 6110 00 -6
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w formie elektronicznej, zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu - www.przemysl.pl – Biuletyn Informacji Publicznej „Zamówienia publiczne” Na wniosek wykonawcy dostępna w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych, nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających ani nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Wymagany termin realizacji zamówienia: od 10 kwietnia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych -
( tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 223 poz. 1655 ).
2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
3) posiadają aktualne zezwolenie na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia wydanym przez
Prezydenta Miasta na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach (tekst jedn. 2005 Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm. ) – do odbioru odpadów stałych z terenów
Gminy Miejskiej Przemyśl oraz zezwolenia w zakresie transportu odpadów wydanego na podstawie art.
28 obowiązującej ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 39,
poz. 251 z późn. zm.) , za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych.
4) Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- zamiatarki elewatorowe do dużych zanieczyszczeń, wymagana szerokość zamiatania 2,5 m, min. 1 szt.
- zamiatarki samobieżne z urządzeniem mechanicznym zasycającym zanieczyszczenia, wyposażone w
szczotki stalowe i z tworzywa sztucznego, wymagana szerokość zamiatania od 1,4 do 2,5 m - min. 1 szt.
- zamiatarki małogabarytowe kompaktowe o masie własnej od 2700 do 3200 kg z możliwością
zamiatania od 1,40 do 2,50 m - min. 1 sztuka
5) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali min. jedną usługę podobną do niniejszego zamówienia,
wraz z pisemnym potwierdzeniem od zlecających o jej wykonaniu z należytą starannością. Za podobną
usługę zamawiający uznaje prace związane z letnim mechanicznym oczyszczaniem ulic gminnych,
powiatowych krajowych, wojewódzkich, wewnętrznych dróg osiedlowych i placów, o ogólnej
jednorazowej powierzchni oczyszczania co najmniej 200.000 m2 lub letnim mechanicznym
oczyszczaniem ciągów pieszych o jednorazowej łącznej powierzchni oczyszczania min. 100.000 m2.
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
7) zamówienie wykonają przy użyciu sił i środków będących w posiadaniu wykonawcy, bez zatrudniania
podwykonawców,
8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych czynności usługowych
i prowadzonej działalności gospodarczej z kwotą ubezpieczenia min. 100 000 zł.
Spełnienie wymaganych warunków ogólnych zamawiający dokona na podstawie oceny dokumentów, o których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o załączenie do oferty następujących dokumentów i oświadczeń:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działa-
lności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem aktualnych zezwoleń określonych w dziale 3,
ppkt 3 niniejszej specyfikacji,
4) aktualnych zaświadczeń z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym:
a) w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 - ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) w art. 24 ust. 1 pkt. 9 cyt. powyżej ustawy dotyczącej odpowiedzialności podmiotu zbiorowego
zgodnie z przepisami o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych. Wymagane dokumenty winne być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał
techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda
następujących dokumentów:
1) wykazu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca – ( wg załącznika nr 4 ) do niniejszej specyfikacji, wymagany sprzęt stanowią co najmniej:
a) zamiatarka elewatorowa do dużych zanieczyszczeń, wymagana szerokość zamiatania minimum 2,50 m. – 1 szt.
b) zamiatarka samobieżna z urządzeniem mechanicznym zasysającym zanieczyszczenia, wyposażona w szczotki stalowe, wymagana szerokość zamiatania 2,5 m – 1 szt.
c) zamiatarka samobieżna małogabarytowa kompaktowa o masie własnej od 2700 do 3200 kg z wymaganą szerokością zamiatania 1,40 do 2,5 m. – 1 szt.
2) wykazu wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem wartości, daty wykonania przedmiotu, odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich wykonania z należytą starannością. Wykaz usług należy sporządzić wg załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji.
3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
3. w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Zgodnie z art. 23 uPzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w imieniu wykonawców występujących
wspólnie składa również pełnomocnik.
Dokumenty wymienione w dziale 4 pkt 1, ppkt 2, 4 i 5 oraz w pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a w przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie.
Zamawiający ustala jedno kryterium oceny i wyboru ofert – najniższa cena – 100%.
Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok. 205
Termin składania ofert upływa dnia 30 marca 2009rok o godz. 900
Termin związania ofertą - 60 dni kalendarzowych, licząc od dnia wyznaczonego na termin składania ofert.
Ogłoszenie zostało opublikowane publikacji w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich w dniu 14.02.2009r. numer referencyjny 2009/S 31-045624 oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Internetowej Urzędu Miejskiego www.przemysl.pl i Tablicy ogłoszeń Urzędu.
Otrzymują:
- Tablica ogłoszeń x 2 egz.
- a/a