Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych cartridgy i tonerów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
ZP.341/06/2009 Przemyśl 09.02.2009r. Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych cartridgy i tonerów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu. Nr ogłoszenia w opublikowanego w dniu 10.02.2009r. Biuletynie zamówień publicznych : 22888-2009 Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych cartridgy i tonerów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego oryginalnych i równoważnych materiałów eksploatacyjnych cartridge i tonerów do drukarek oraz innych urządzeń użytkowanych przez Urząd Miejski w Przemyślu. Przez materiały oryginalne Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia (sprzętu biurowego) do którego materiały są przeznaczone. 2. Wykonawca dostarcza materiały i ponosi koszty związane z transportem materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego. 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane partiami w ciągu 24 godzin po złożeniu zamówienia faxem przez pracownika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego. 4. Wykonawca zrealizuje zamówienie siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. 5. Wymiana wadliwego towaru na towar bez wad nastąpi w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego Wykonawcy przez pracownika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego. 6. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: 6.1. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe i być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed data dostawy, 6.2. materiały nie mogą być regenerowane tj. poddane procesowi ponownego napełniania, 6.3. materiały nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu, 6.4. materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, 6.5. materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 6.6. materiały winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, 6.7. materiały winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, 6.8. materiały nie mogą powodować uszkodzeń urządzeń w których będą eksploatowane.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne dostawy. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl. Termin otarcia ofert 18.02.2009r. godz. 11,30 UM Przemyśl Rynek 1 sala 19 IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). |
|