Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej w Przemyślu.
ZP-341/5/2009 Przemyśl 2009-02-05 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej w Przemyślu. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, Tel/faks 016 6786449. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej w Przemyślu.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia wraz ze słupami, oprawami i szafą oświetleniową w ulicy Sieleckiej w Przemyślu. Zakres zadania obejmuje: 1) wykonanie linii kablowej oświetleniowej długości około 1069 mb (kabel YAKY 4x25 mm2); 2) wykonanie linii zasilania szafki oświetleniowej długości około 7 mb (kabel YAKY 4x35 mm2); 3) posadowienie słupów oświetleniowych typu S-90RwP z wysięgnikiem jednoramiennym i fundamentem - 29 szt. (nr: 1 - 17, 22 - 33); 4) posadowienie słupów oświetleniowych typu S-90RwP z wysięgnikiem dwuramiennym i fundamentem - 4 szt.: (nr 18 - 21); 5) montaż opraw oświetleniowych SGP 340 kl. II z lampą SON-T Plus 100W (Philips) - 37 szt. (kpl) lub równoważnych;; 6) montaż szafki oświetleniowej (sterowniczo-pomiarowej) typu SO-2C - 1 szt.(kpl); 7) wykonanie pomiarów linii kablowej; 8) wytyczenie obiektu w terenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (nie ujęte w przedmiarze robót); 9) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (nie ujęte w przedmiarze robót).. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.00-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: nie dotyczy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. polegającą na przebudowie, budowie lub remoncie sieci oświetlenia ulic. 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) tj. a) kierownikiem budowy posiadającą uprawnienia budowlane branżowe w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych (uprawnienia SEP ), należącego do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3) Dysponują potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia 3. Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000 zł. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie, któregokolwiek · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz. 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierownik budowy posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień oraz zaświadczenia o których mowa powyżej potwierdzone za zgodność z oryginałem z terminem ważności na dzień składania ofert. 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpie- czenia budowy stanowiącej przedmiot zamówienia. Dokument wymieniony w punkcie 1, ppkt 2 oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie wymienione w punkcie 1 ppkt 1 w ich imieniu składa pełnomocnik. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 ppkt 1- 3 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lutego 2009 roku w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Przemyślu, Rynek 1, sala nr 19 o godz. 11:00. |