Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przedmiotem zamówienia jest wycinka i karczowanie drzew usytuowanych w pasie drogowym ulicy Czarnieckiego w Przemyślu wraz z wywozem pozyskanego drewna

ZP-341/4/2009                                                                                Przemyśl 2009-02-05

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest wycinka i karczowanie drzew usytuowanych w pasie drogowym ulicy Czarnieckiego w Przemyślu wraz z wywozem pozyskanego drewna
Numer ogłoszenia w BZP 18702 -2009 z dnia 05.02.2009

 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl,                               ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka i karczowanie drzew usytuowanych w pasie drogowym ulicy Czarnieckiego wraz z wywozem pozyskanego drewna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycinka i karczowanie drzew usytuowanych w pasie drogowym ulicy Czarnieckiego wraz z wywozem pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego w szczegółowej specyfikacji technicznej. 1. Wycinka drzew jest przygotowaniem do robót budowlanych związanych z przebudową dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie miasta Przemyśla, tj. ulic: Czarnieckiego, Rokitniańska, Kopernika, Sportowa, Kamienny Most. Wycinkę drzew należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·         Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 w/w ustawy. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują co najmniej: a) 2 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi piły mechanicznej do ścinki drzew,. b) sprzętem do wykonywania robót związanych z usunięciem drzew, o którym mowa w pkt 3.2 Szczegółowej specyfikacji technicznej. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z wymogami ustawowymi, w tym posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów komunalnych z terenu miasta Przemyśla oraz zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) lub dysponują podmiotem posiadającym takie zezwolenie 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda: 1) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wskazanych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 3 do siwz. 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, załączając kserokopie uprawnień potwierdzone za zgodność z oryginałem, 3) wykazu posiadanego oraz będącego w dyspozycji Wykonawcy lub udostępnionego przez inny podmiot sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. 4) kserokopie zezwoleń na odbiór i transport odpadów o których mowa w rozdz. V pkt. 3 siwz. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz ubezpie- czenia budowy stanowiącej przedmiot zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Pełnomocnik Prezydenta ds. Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu,       37-700 Przemyśl, ul. Ratuszowa 10A - pok. 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

   

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 lutego 2009 roku w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Przemyślu,                 Rynek 1, sala nr 19 o godz. 11:00.