Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zakup wraz z sukcesywną dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.


ZP-341/ 02 /2009                                            Przemyśl 2009-01-19

OGŁOSZENIE   O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
PREZYDENT  MIASTA PRZEMYŚLA
37-700 Przemyśl
tel 0-16  675-20-81, fax  0-16  678-64-49
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro, a poniżej 211.000 euro. 
 
Nazwa zadania  : Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do siedziby zamawiającego materiałów biurowych  dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Przemyślu.

.  Materiały te wraz ze  specyfikacją istotnych warunków zamówienia zostały zamieszczone w formie elektronicznej www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Termin realizacji zamówienia:
Od  dnia zawarcia umowy   do 31 grudnia 2009r.
Osobami(ą) upoważnionymi(ą) przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami są:
w zakresie merytorycznym – Robert Sielski   –   , tel. nr (016) 675 20 95

w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych -   Jerzy Buczkowski,
      tel. nr  (016) 675-20-38,  Marta Szarzyńska  tel. (016) 675-20-38

Oferty należy składać u Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych – Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A – II piętro pok.205
Termin składania ofert upływa dnia 29.01.2009r. o godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 stycznia 2009r. o godz.11:30
w siedzibie Zamawiającego –Urząd Miejski , 37-700 Przemyśl, Rynek 1 sala nr 19

Wadium – 0,00
Kryteria
1)    cena - 100 %

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj:
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udowodnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  w szczególności udokumentują wykonanie co najmniej jednej dostawy materiałów biurowych o wartości brutto 50.000 zł. .
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy „Prawo   
    zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie wykonana w systemie spełnia/nie spełnia  na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

       
Termin związania z ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone  w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 19089 w dniu 16.01.2009r.

Otrzymują:
1.    Tablica ogłoszeń
2.    www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne